FII PARTE DIN ECHIPA NOASTRĂ
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare /economice constituie un avantaj
- Activ si disciplinat;
- Bune cunostinte de operare PC (Windows, Ms- Office, Excel, Word );
- Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
- Cunoașterea bună a limbii române si ruse;
- Abilități de comunicare, dinamism, capacitatea de a lucra în echipă;
- Abilități de coordonare, planificare și organizare;
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilități:
- Recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Completarea contractelor standard;
- Gestionarea, redactarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Expedierea corespondenţei;
- Procurarea de rechizite și consumabile de birou și alte materiale necesare funcționării biroului, menținerea relațiilor cu furnizorii;
- Întocmirea lunară a comenzii tichetelor de masă pentru angajații companiei;
- Organizarea evenimentelor din cadrul companiei;
- Îndeplinirea sarcinilor stabilite de conducere.
Oferim:
- pachet social;
- compensarea convorbirilor telefonice;
- salariu motivant.
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@datario.md specificînd în subiectul mesajului postul vacant pentru care aplică sau să sune la numărul de telefon: 079771197

