Go top
Serviciul Clienți
+373 79-112-113
CABINET PERSONAL

Home | Noutăți| Linia Fierbinte acum si prin intermediul Viber

Linia Fierbinte acum si prin intermediul Viber



< Inapoi la Noutăți

CÎȘTIGĂ UN AUTOMOBIL

În perioada 1 septembrie - 30 noiembrie, c&ic...

Linia Fierbinte acum si prin intermediul Viber

  ​Acum ne puteți expedia mesaje și prin intermediul aplicației mobile Viber la numarul +373 79112113

...

  ​Acum ne puteți expedia mesaje și prin intermediul aplicației mobile Viber la numarul +373 79112113


2016-09-08


Igor P


a adaugat un comentariu 2016-12-10 04:28:43

Buna, Sper ca va citi aceste cuvinte fondatorul sau cel care este interesat și poate face face schimbări spre bine in dezvoltarea acestei companii... Eu, cel puțin de trei ori, am renunțat sa fac plinul la benzinăriile voastre, chiar daca am discount, din motiv ca e foarte mare rândul la casa, mai întâi stai in rând sa pui banii pe card, după asta stai in rând să-ți iei bonul. Din toti care stau in rând unul alimentează și 6-8 cumpara cafea sau alte produse. Nu va pare un mic paradox? Doar e conceput, după cate înțeleg eu, profitul esențial sa vina din vinderea carburanților, nu? Atunci se cere o schimbare ca de-al de mine sunt sigur ca mai sunt, cel puțin in cazul meu ați ratat trei vânzări de rezervor plin la Sharan - 3x70=+-200l vis-a-vis de câtva hot-doguri sau cateva cafeluțe. Respectiv, te duci la concurenți... Sunt de acord și cu comentariul de mai sus referitor la motivarea corecta a personalului. Sa fi fost robot era mai simplu, îl programai sa fie amabil și sa zâmbească și cu alta dispoziție lăsai banul dar asa intri la o benzinărie și te încarci cu energie negativă și cu dispoziție stricata impofida la toate eforturile fondatorului de a servi clientului... De calitatea benzinei și motorinei nici nu mai zic nimic, poate asta o faceți conștient...

Rasoi Victor


a adaugat un comentariu 2016-12-06 15:39:07

Buna ziua. Este nevoie de asistat personal la desfășurarea tombolei la 9 decembrie?

coscodan constantin


a adaugat un comentariu 2016-11-28 19:32:31

unde se va desfasura tombola???!!!

Milicenco Zinaida


a adaugat un comentariu 2016-11-19 09:43:51

Buna ziua asi vrea sa fiu auzita in deosebi de conducerea companiei Vento deoarece probabil facind investitii mari in companie nu sa atras atentia cuvenita lucratorilor si deservirei. Ne-ati cadonat cartela de reduceri si sintem recunoscatori, in acelasi moment ati organizat si promotia cu cistigur, la care personalul Dv nu face nici un efort pentru a implimenta aceasta oferta in care Dv ati investit. O neglijare complecta fata de clienti si un nivel f prost de dedervire. Lucratorii Dv nu isi dau nici un pic seama ca clientul aduce venit companiei. Probabil ca ii stimulati cu un salariu stabil si nu au nici un interes in vinzari. Dar asta ar fi in fleac in comparatie cu benzina deluata cu apa care la primul inghet ne-au creat probleme serioase la masina. Asa ca de azi inainte nu am nevoe nici de cartela Dv si voi preintimpina toti prietenii de calitatea combustibilului Dv.

Rom. Victor


a adaugat un comentariu 2016-11-18 14:10:06

Am nevoe de o informatie: Care sunt reducerile cu cardul Vento, de la ce defera shi in ce zile sau sarbatori sunt mai mari ?

Radu Radu


a adaugat un comentariu 2016-11-01 16:58:41

Astazi mam alimentat si eu in orasul Rezina cu 250 lei cu cardul dar nu am primit nici un card de cistig. Alaturi sedea o persoana care, dupa cum am inteles mai tirziu, a indeplinit cardul meu cu datele lui si la aruncat in lada. Crdul i la dat direct operatorul, mia nici un cuvint nu mia spus. Se intreaba pentru cine faceti cistigurile estea? pentru operatori si ei care ii inconjara? si nu ar fi mai corect ca cistigu sa fie legat anume de cardul propriu , numarul cecului ... e.t.c.... Am vrut sa trec la Vento ca miar fi mai comod sa ma alimentez la dvs. dar intrebari au aparut chiar la a doua alimentare(((

ruslan cojocari


a adaugat un comentariu 2016-10-22 12:40:49

mam alimentat cu 500 lei dar nu misa dat nici un card de castig di ce cauza?

Игорь Бульбаш


a adaugat un comentariu 2016-09-23 06:35:30

22 сентября заправлялся на вадулйводскай 8 утра испортили настроение на целый день где находите таких заправщиков лучше запровлятся у канкурентов ваших там хоть относятся с уважением к клиенту

Игорь Бульбаш


a adaugat un comentariu 2016-09-23 06:34:58

22 сентября заправлялся на вадулйводскай 8 утра испортили настроение на целый день где находите таких заправщиков лучше запровлятся у канкурентов ваших там хоть относятся с уважением к клиенту

Valentin Gromov


a adaugat un comentariu 2016-09-11 20:04:12

Buna seara Vreau sa va intreb unde pot sami fac o cartela de 5% de reducere



Trimite un feedback